מחפשים שירותי הנהלת חשבונות באשקלון? משרדנו מספק שירותי הנהלת חשבונות עוד משנת 1988, באמצעות צוות ותיק, מקצועי וקבוע. צוות העובדים הוא הנכס העיקרי של משרדנו, ויודע לתת לכל לקוח שירות אדיב ומסור.
אנו מספקים לעסקים באשקלון מענה שלם לתחומים פיננסיים וחשבונאיים, החל מנושאים של הצהרת הון באשקלון ועד הפקת דוחות שנתיים למס הכנסה באשקלון. המענה משלב גם אמצעים מתקדמים של הנהלת חשבונות דיגיטלית באשקלון.
במאמר הבא נבחן כמה משירותי הנהלת חשבונות באשקלון שמשרדנו מספק, עם דגש על נושאי הצהרת הון, דוחות שנתיים והנהלת חשבונות דיגיטלית.
כיצד מגישים נכון דוחות שנתיים למס הכנסה?
דוח שנתי למס הכנסה הוא טופס רשמי המוגש לרשויות המס בישראל, ובו יש להצהיר על הכנסות, הוצאות, ניכויים וזיכויים שונים, ופרטים נוספים רלוונטיים, במהלך שנת המס שחלפה. הגשת דוחות שנתי למס הכנסה נדרשת על ידי כל עסק באשקלון, פטור או מורשה, או שכירים בעלי הכנסה שנתית גבוהה במיוחד.
הדוח עצמו כולל פירוט של פרטים אישיים עדכניים, והכנסות שונות במהלך שנת המס לרבות הכנסות של העסק, משכורות, הכנסות מניירות ערך ועוד. בנוסף, הדוח כולל גם הוצאות שונות כמו הוצאות מוכרות במס, הוצאות של העסק, ביטוחים, קופות גמל, תרומות ועוד, וכן הוא כולל פירוט של ניכויים שונים כמו ניכויי ביטוח לאומי, ביטוח בריאות ועוד.
את הדוח השנתי חשוב למלא באופן מדויק, תוך צירוף כל המסמכים הנדרשים, ומומלץ להיעזר במילויו ברואה חשבון. כמו כן יש לצרף לדוח כל מסמך רלוונטי כמו קבלות, חשבוניות, תלושי משכורות ואישורים על תשלומים וניכויים. את הדוח המלא ניתן להגיש לידי פקיד השומה, בדואר או באופן מקוון.
הדו"ח השנתי שמהווה את סיכום ההכנסות וההוצאות הינו חובה לכל עסק. משרדנו מלווה את הלקוח לכל אורך השנה, באמצעות קיום ישיבות ובדיקת רווחיות, ולקראת סוף השנה גם תחזית חיובי מס וביטוח לאומי. אנו מתאימים את החיובים למציאות כך שללקוח לא יהיו הפתעות של חיובי מס הכנסה וביטוח לאומי של עשרות אלפי שקלים.
מהי הצהרת הון ומהי חשיבותה?
הצהרת הון היא מסמך רשמי המוגש לרשויות המס כל 4 או 5 שנים, בהתאם לדרישות מס הכנסה. במסמך זה אדם מצהיר על נכסיו, התחייבויותיו והונו נכון לסוף השנה הרלוונטית. ההצהרה עצמה נדרשת לכלול כל נכס שיש בבעלות המגיש לרבות דירות, מגרשים, נכסים משעובדים, זכויות בנכסים אחרים, וכן כלי רכב, תוכניות חיסכון, קרנות השתלמות, ניירות ערך, תכשיטים, יצירות אמנות, ועוד. היא גם כוללת התחייבות שונות כמו משכנתאות, הלוואות, חובות וכו'.
להצהרת ההון יש לצרף כל מסמך רלוונטי להוכחות נכסים והתחייבויות. כמו כן, יש למלא בקפידה את המסמך ולוודא שכל הפרטים בו נכונים ומדויקים. בנוסף, חשוב להגיש את הצהרת ההון במועד שנקבע על ידי רשויות המס.
רשות המיסים נדרשת להצהרת הון בכדי לבדוק האם דיווחי ההכנסות תואמים למצב פיננסי. כמו כן, רשויות המס עשויות להשתמש בהצהרת הון כדי לגבות מיסים נוספים במידה ויתברר שהצהרה על הכנסות נמוכה מהמציאות.
הצהרת הון היא אחד המסמכים היותר חשובים לבעלי עסקים באשקלון, שבאמצעותם מס הכנסה בודק את הכנסות העסק בהשוואה להון של בעליו. לכן יש להקפיד שבהצהרת ההון לא יהיו הפרשי הון וחיובי מס, מבלי לגרום לדיונים וחיובי מס מיותרים. משרדנו מספק ללקוח הדרכה והכוונה במהלך כל השנים להתנהלות נכונה, כגון שמירת מסמכים ותיעוד הכנסות ו/או מתנות ומענקים, וזאת על מנת שלא יהיה הפרשי הון. בנוסף, לפני הגשת הצהרת ההון אנו מבצעים תחשיבים והשוואות הון, וחוקרים אחר הסברים כך שלא יהיו הפרשי הון בלתי מוסברים.
מהי הנהלת חשבונות דיגיטלית?
הנהלת חשבונות דיגיטלית הינה שיטה לניהול חשבונות העסק באמצעות תוכנות וענן, תוך שימוש מינימלי בניירת. שיטה זו צוברת תאוצה בשנים האחרונות בהיותה מאפשרת אוטומציה של תהליכים רבים, כגון חישוב מע"מ, ניהול תזרים מזומנים והפקת דוחות. כתוצאה מכך, ניתן לחסוך זמן רב ומשאבים.
תוכנות הנהלת חשבונות דיגיטליות מצמצמות משמעותית את הסיכון לטעויות אנוש, וכן ניתן לגשת לנתוני העסק מכל מקום ובכל זמן, באמצעות מחשב, טאבלט או טלפון חכם. כל זאת לצד אפשרות לשתף פעולה בקלות עם רואה חשבון ועובדים אחרים.
מה מציעות תוכנות ואפליקציות להנהלת חשבונות דיגיטלית?
- הפקת חשבוניות וקבלות: ניתן להפיק חשבוניות וקבלות דיגיטליות ולשלוח אותן ללקוחות באמצעות דוא"ל או וואטסאפ.
- ניהול תזרים מזומנים: ניתן לעקוב אחר הכנסות והוצאות העסק ולנהל את תזרים המזומנים בצורה יעילה.
- הפקת דוחות: ניתן להפיק דוחות פיננסיים שונים, כגון דו"ח רווח והפסד, מאזן ודו"ח תזרים מזומנים.
- ניהול מלאי: ניתן לנהל את מלאי העסק ולעקוב אחר כמויות המוצרים במלאי.
- שיתוף פעולה עם רואה חשבון: ניתן לשתף פעולה בקלות עם רואה חשבון באמצעות תוכנת הנהלת החשבונות.
שירותי משרדנו משלבים אמצעים מתקדמים של הנהלת חשבונות דיגיטלית באשקלון. שירות זה מעוגן עם אפליקציה מתקדמת שבעזרתה בעלי עסקים באשקלון יכולים לקבל את כל החומרים הנדרשים באופן אוטומטי לתיק שלהם, וזאת לצד מגוון פעולות הנהלת חשבונות נוספות שהאפליקציה מספקת.
כל הפונקציות הנ"ל ונוספות נמצאות אצל לקוחותינו על הנייד או במחשב. באמצעותן הם יכולים לראות את מצב העסק באונליין ללא תלות בהימצאות במשרד, וללא תלות במשרדנו. הדוחות כולם מונגשים בנייד ו/או במחשב, וכמובן גם שניתן לקבוע עימנו פגישה ככל הנדרש להתייעצות והכוונה.
שירותי הנהלת וראיית חשבון מקיפים
על יד פניה למשרדנו באשקלון תזכו בשירותי הנהלת חשבון וראיית חשבון מקצועיים, הנשענים על ניסיון של יותר משלושה עשורים. השירות מכסה את כל נושאי החשבונאות של העסק ויכול לכלול תחומים של ייעוץ פיננסי וייעוץ עסקי. שירותינו כוללים בין היתר תכנון מס, הגשת מאזנים, דוחות רווח והפסד, עריכת דוחות כספיים, ייעוץ מס, תזרימי מזומנים, וכן הגשת דוחות משפטיים, ערכית משכורות, ועוד.
גם אתם מחפשים שירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבון באשקלון? הגעתם למקום הנכון. אלפי לקוחות מרוצים לא טועים – אנחנו, במשרד רו"ח והנהלת חשבונות שבתאי בירן, מחזיקים בניסיון עשיר ומוניטין של יותר מ- 30 שנות עבודה, שממשיך להוכיח את עצמו.
לקביעת פגישה ולקבלת עוד מידע אודות שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות של משרדנו, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרד רו"ח והנהלת חשבונות שבתאי בירן בטלפון 050-7622227