הנהלת חשבונות חיצונית

הנהלת חשבונות במיקור חוץ לחברות ועסקים – מקצוענים שעובדים בשבילכם!

ניהול חשבונות עסקיים הוא תחום הכרחי וחשוב מאוד בכל מערך הניהול, החל מעסק קטן של עצמאי המוגדר עוסק פטור וכמובן שבמקרה של חברות בע"מ ותאגידים. נכון, זהו תחום הנתפס לעיתים קרובות כ"אפור", אך בלעדיו אי אפשר לעמוד בדרישות החוק להתנהלות חשבונאית וגם אי אפשר לקבל נתונים חשובים לגבי ביצועים עסקיים והיבטים פיננסיים על העסק שלכם. אך אתם ממש לא חייבים לנהל את הנהלת החשבונות שלכם בעצמכם או להעסיק ישירות איש מקצוע שיבצע את התפקיד עבור העסק שלכם – הכירו את המודל המנצח והיעיל של הנהלת חשבונות במיקור חוץ.משרד רואי חשבון הוגן, גינזבורג, יודלביץ' ושות' מספק שירותי הנהלת חשבונות ושכר לכל סוגי העסקים ובכל שיטות הנהלת החשבונות הנהוגות במשק הישראלי. במשרד מועסקים מנהלי חשבונות מוסמכים ומקצועיים ביותר וחשבי שכר, זאת לצד רואי חשבון, יועצי מס, עורכי דין ויועצים עסקיים. השירות שלנו למיקור חוץ של הנהלת חשבונות לעסקים וחברות מאפשר דינמיות והתאמת השירות לגודל העסק ולצרכים שלכם, תוך אפשרויות גדילה מידיות ולאל הצורך בהעסקה ישירה ועלויות מעביד מכבידות.

קצת על הנה"ח

הנהלת חשבונות הוא תחום מקיף ומורכב הקשור ישירות להתנהלות נכונה של עסק, כאשר בפועל מדובר על תיעוד כלל הפעילות הכספית של עסק, דרך רישום מדויק של תנועות פיננסיות וגם תנועות לא פיננסיות. כך למשל הנהלת חשבונות כוללת רישום מסודר ולפי כללים ברורים של מכירות, הוצאות על רכישות שונות, הוצאות שכר, איסוף קבלות וחשבוניות על הוצאות והפקת מסמכים מתאימים לצרכי גביית תקבולים. הנהלת חשבונות יעילה, מסודרת ותקנית היא קריטית לצורך החשבונאות הכללית של העסק, לצורך העברת דיווחי אמת מדויקים לרשויות המס והמדינה וכמובן שהנתונים משמשים בסיס משמעותי לניתוח ביצועים עסקיים וכלכליים של העסק. ראיית חשבון היא תחום שונה הכולל היבטים כגון הכנת דו"חות כספיים לעסק, תהליכי ביקורת  וכיוצא באלו – אך רואה חשבון בהחלט צריך להתבסס הרבה מאוד על נתונים המועברים אליו מאנשי הנהלת החשבונות.  

מספקים את כל שירותי הנהלת החשבונות

משרד רואי חשבון הוגן, גינזבורג, יודלביץ' ושות' מציע ללקוחותיו שירותי הנה"ח במיקור חוץ עבור כל סוגי ניהול החשבונות.

  • הנהלת חשבונות חד צידית: שיטה הרלוונטית לעצמאים המוגדרים עוסק פטור או עוסק מורשה. 
  • הנהלת חשבונות כפולה / דו צידית: שיטה המחויבת ליישום ע"י חברות בע"מ ושיטות התאגדות נוספות. ניהול חשבונות מורכב יותר השומר על איזון ברישום בין צד ההכנסות לצד ההוצאות. 

משרד רואי חשבון הוגן, גינזבורג, יודלביץ' ושות' מביא עימו ניסיון של מעל 25 שנים בתחום ניהול החשבונות, השכר וראיית החשבון, עם צוות מנצח של מקצוענים מסורים ואמינים. הנהלת חשבונות במיקור חוץ מתאימה ורלוונטית לעצמאים, לעסקים קטנים ובינוניים, לעמותות, לשותפויות ולחברות בע"מ – כאשר כל לקוח מקבל שירות בהתאמה אישית מלאה ועם מטריית שירותים מקיפה שסוגרת את כל הפינות.  היתרונות של שירות הנהלת חשבונות במיקור חוץ דרך משרד רואי חשבון הוגן, גינזבורג, יודלביץ' ושות' באים לידי ביטוי כבר בחודש הראשון. יתרונות הכוללים חיסכון בעלויות ניהול החשבונות, ייעול מהותי בתהליך הנה"ח, מקצועיות המאפשרת לכם כעסק לשפר תוצאות וביצועים ולייעל היבטי מיסוי ותשלומים על בסיס ניתוח נתוני צוות ניהול החשבונות שלנו, העברת דיווחים נכונים לרשות המיסים. כמו כן, הנה"ח במיקור חוץ מאפשרת לכם להיות רגועים בכל הנוגע לניהול החשבונות העסקיים שלכם וכך אתם יכולים להתרכז בפיתוח העסק, הגדלת הכנסות ושיפור הרווחיות – בעזרתנו המקצועית המקיפה והצוות המקצועי העומד לרשותכם תמיד. משרד רואי חשבון הוגן, גינזבורג, יודלביץ' ושות' מספק שירותי הנהלת חשבונות מלאים במיקור חוץ מלא, ייעוץ מקצועי לגבי ניהול ספרים ודיני עבודה, שירותי חשבות שכר, אפשרות ליהנות ממכלול של שירותי ראיית חשבון ושירותים משלימים נוספים.  

לפרטים נוספים והצעת מחיר מנצחת להנהלת חשבונות במיקור חוץ – התקשרו עכשיו 03-636-7800